Известие

Collapse
No announcement yet.

ремонти и срещи

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
    Ха така!
    А сега да ви се оплача!Днеска Алфи ми спретна страхотен номер.Насред гробищата угасна!Или си помисли,че ще го погребвам или просто от свински инат ми го направи.Разчоплих въпроса и се оказа,че главните релета се държат , като покойници.На клеми 85 и 86 не им идваше нищо или почти нищо.Само на едното мизерен плюс,което
    На кое казваш главни релета? То е едно отпред в двигателния отсек пред шофьора. Там има и една черна кутийка с два дебели червени кабела. Отвори я и виж какво става вътре

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
      На кое казваш главни релета? То е едно отпред в двигателния отсек пред шофьора. Там има и една черна кутийка с два дебели червени кабела. Отвори я и виж какво става вътре
      Благодаря , колега!Не знаех,че като се преебе релето за халогените и спират дюзите,помпата,бобините,клапана за бензиновите пари и отоплението на сондата!
      За кутията си прав.Там е главния бушон за инсталацията,но си е наред!Чистачките също!
      Прочети по-горе как съм разрешил временно въпроса и после пиши глупости!
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
        Благодаря , колега!Не знаех,че като се преебе релето за халогените и спират дюзите,помпата,бобините,клапана за бензиновите пари и отоплението на сондата!
        За кутията си прав.Там е главния бушон за инсталацията,но си е наред!Чистачките също!
        Прочети по-горе как съм разрешил временно въпроса и после пиши глупости!
        Не говоря за релето на халогените - то е сиво. Другото е бяло и то е главното, но при теб явно е изместено. Така, че .... не ме мисли за профан

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
          Ха така!
          А сега да ви се оплача!Днеска Алфи ми спретна страхотен номер.Насред гробищата угасна!Или си помисли,че ще го погребвам или просто от свински инат ми го направи.Разчоплих въпроса и се оказа,че главните релета се държат , като покойници.На клеми 85 и 86 не им идваше нищо или почти нищо.Само на едното мизерен плюс,което обаче не ме грееше.Измъкнах две други,винаги си нося и ги свързах към гнездата.Управлението им взех от чистачките и за сега движа.Обаче оборотомера е мъртвец и само свалям схемата и слизам да го аутопсирам!
          Някой,ако е имал подобен проблем и го е решил без да закопава кочината-да свирка!
          според мен първо провери на буксата на клемореда на 2-ри и 3-ти крак какво става.
          точка

          Comment


          • #65
            Нищо!Пълно мъртвило!За сега кара така,но едно придърпване,като от прекъсване на ток си го има.получи се два дена преди да стане цялата щуротия,но още нямам време да разчопля въпроса.Прави го един-два пъти на ден,но е изнервящо.Другото,което открих,покрай цялата дандания е,че беше счупена кутията за бензиновите пари под левия калник.Маркучите бяха накъсани тоже!Изхвърлих я и свързах двата маркуча директно през клапана.
            Сега става интересно!Дали от директния ток от акумулатора ,през релетата за останалия чарколяк или от маркучетата,но колата стана ония звяр,който помня от преди 10 години.Спирачките също се подобриха значително!
            Странгер65,не ми се връзвай!Като Алфи ми прави номера съм нервен!При нас главните релета са отдясно над акумулатора!
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
              Нищо!Пълно мъртвило!За сега кара така,но едно придърпване,като от прекъсване на ток си го има.получи се два дена преди да стане цялата щуротия,но още нямам време да разчопля въпроса.Прави го един-два пъти на ден,но е изнервящо.Другото,което открих,покрай цялата дандания е,че беше счупена кутията за бензиновите пари под левия калник.Маркучите бяха накъсани тоже!Изхвърлих я и свързах двата маркуча директно през клапана.
              Сега става интересно!Дали от директния ток от акумулатора ,през релетата за останалия чарколяк или от маркучетата,но колата стана ония звяр,който помня от преди 10 години.Спирачките също се подобриха значително!
              Странгер65,не ми се връзвай!Като Алфи ми прави номера съм нервен!При нас главните релета са отдясно над акумулатора!
              На мен там са ми за климатика. А за придърпването от време на време провери си хубаво куплунга за датчика на маховика. На мен ми се вадеха самите жички. Като го вкарах в час всичко изчезна. Той се пада горе-долу при делкото

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
                На мен там са ми за климатика. А за придърпването от време на време провери си хубаво куплунга за датчика на маховика. На мен ми се вадеха самите жички. Като го вкарах в час всичко изчезна. Той се пада горе-долу при делкото
                бе оставяй го тоя. тя неговата кола и делко няма
                колега,захранване стига ли ти до клемореда. да не е от таблото нещо.
                точка

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                  бе оставяй го тоя. тя неговата кола и делко няма
                  колега,захранване стига ли ти до клемореда. да не е от таблото нещо.
                  Хе, майтапчия.

                  Comment


                  • #69
                    Найстина 1.4 нямат делко а както и дебитомер

                    Comment


                    • #70
                      Май само Имолите нямат....

                      Alfa33 1.3 90г.Alfa33 1.5 93г.Alfa33 1.4 94г.Alfa146 1.4TS 97г.Alfa146 1.8TS 99г.Sprint 1.5 78г.Аlfa33 1.7 4x4 91г Sprint 1.7 16V 83г.Alfa145 1.3 96г.Alfa156 2.0 99г.147 1.6 03г.145 2.0 Alfa159 1,9 JTD Ti

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от JORDANGT Покажи съобщение
                        Май само Имолите нямат....
                        Ъъъ,последните модификаций нямат също и 1.4 и 1.7 нищо,че не са Имола.
                        Не бъркайте,че щом има дистрибуторна капачка-има делко!
                        В най-горня ред визирам,че на капачката му викате делко.
                        Last edited by vikoalfa; d.m.y г., 00:21. Основание: що ми е кеф
                        Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
                        Alfa Romeo 33

                        Comment


                        • #72
                          Да обобщим - всичко що е пълен инжекцион няма делко

                          Comment


                          • #73
                            Колеги да поясня!С Вебер-Марелли съм!Нямам делко или капачки или друго, а само импулсен датчик и две стандартни бобини.Комутатора е в компа.Само той работи!Комутатора де!Останалото е .Имам голямо съмнение,че е от таблото на бушоните.Имах с него проблем преди две години в Турция.Сега чакам да спре дъжда и ще го ръчкам.Приемам идеи всякакви!Дори и най-щантавите
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • #74
                              Веднъж и аз имах този проблем със същите симптоми, след един удар и се оказа, че ми се е ивадила буксата на компа.
                              Last edited by Ralf; d.m.y г., 19:25.
                              33 1.4i 94` Trofeo

                              Comment


                              • #75
                                да не са се намокрили релетата нещо
                                alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
                                alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

                                Comment

                                Working...
                                X